Sunday, April 15, 2012

Shopping

I couldn't remember how long I never go shopping with friends. I remember I always go for shopping when I was sad. So, most probably I went alone. Yesterday I went with Jos and I found a fit-cutting shirt, I'm still thinking whether o buy or not. Will it too simple and plain? Will it be too dark?



Tonight I realise one thing. I always hate to be cheated by friends that I care so much. In fact, it's better to listen some lie that can make you happy rather than see that person keep quite just don't want to tell lie. Previously I hate the former so much and I hope that everyone can tell me the truth like the latter. But now, I start not really like those who always keep quite and put everything inside their mind. It's better to say something, at least can let people happy as long as no harm. I have both kind of best friends, but I still like them, it's very subjective. 只是我找不到他们单纯的面孔。

Tonight I did nothing again after coming back from library. I'm listening for songs and at the same time looks for some songs for Gala performance. Suddenly feel like wanna sing k. I like sad songs, don't know why, may be only sad song can touch my heart?

my song =(


歌詞
當兩顆心開始震動
當你瞳孔學會閃躲
當愛慢慢被遮住只剩下黑
距離像影子被拉拖
當愛的故事像聽說
我找不到你單純的面孔
當生命每分每秒都為你轉動
心多執著就加倍心痛
那些你很冒險的夢 我陪你去瘋
摺紙飛機 碰到雨天 終究會墜落
太殘忍的話我只說 因為愛很重
你卻不想懂 只往反方向走
當愛的故事像聽說
我找不到你單純的面孔
當生命每分每秒都為你轉動
心有多執著就加倍心痛
那些你很冒險的夢 我陪你去瘋
摺紙飛機 碰到雨天 終究會墜落
太殘忍的話我只說 因為愛很重
你卻不想懂 只往反方向走
我不想放手 你鬆開的左手
你愛的放縱 我擺不回天空
我輸了 累了 等你 再也不回頭
那些你很冒險的夢 我陪你去瘋
摺紙飛機 碰到雨天 終究會墜落
太殘忍的話我只說 因為愛很重
你卻不想懂 只往反方向走
你真的不懂 我的愛已降落

No comments:

Post a Comment